هتل گیمرها در آمستردام، هلند

مینا داودی | سه شنبه, ۶ بهمن ۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

اگر اهل بازی‌های ویدیویی هستید و از سفر هم لذت می‌برید، حتما از آرکید، هتل شهر آمستردام هم دیدن کنید. هتلی که همان طور که از نامش پیدا است، هتلی مخصوص گیمرهاست. با کجارو همراه باشید.

 امروزه دیگر بازی‌های ویدیویی به یک تفریح همگانی تبدیل شده‌اند و دیدگاه منفی نسبت به گیمر‌ها هم کم‌کم در حال از بین رفتن است. به همین دلیل هم در سراسر جهان شاهد گسترش امکاناتی هستیم که مخصوص گیمر‌ها و به‌منظور انجام دادن بازی‌های ویدیویی در محیطی متفاوت فراهم می‌شوند. حال در یکی از جدید‌ترین و عین حال جذاب‌ترین امکانات این‌چنینی، هتلی با نام The Arcade Hotel در شهر آمستردام هلند ساخته شده و فعالیت خود را آغاز کرده است که مشتریان آن فقط گیمر‌ها و علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی هستند.

این هتل در منطقه دِ پیپ شهر آمستردام بنا شده و درمجموع دارای ۳۶ اتاق است. مشتریان این هتل می‌توانند کنسول دلخواه خود را برای بازی انتخاب و در یکی از اتاق‌ها مستقر شوند. این هتل اکثر کنسول‌های قدیمی و به‌یادماندنی را هم دارد که می‌تواند اقامت طرفداران بازی‌های کلاسیک را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل کند. به‌علاوه تعدادی کنسول دستی هم در این هتل وجود دارد که می‌توان آن‌ها را اجاره کرد و در طول مدت اقامت از آن‌ها استفاده کرد. اگر هم مشتریان از بازی کردن خسته شوند، می‌توانند از بین مجموعه عظیم کمیک‌های موجود در این هتل یکی را انتخاب کرده و از آن لذت ببرند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این هتل را تماشا کنید:

The-Arcade-Hotel-6-1024x683

The-Arcade-Hotel-3-1024x683

The-Arcade-Hotel-2

The-Arcade-Hotel-1

The-Arcade-Hotel

نظرات خود را در مورد این هتل با ما در میان بگذارید.

منبع: زومجی

مطالب مرتبط:

دیدگاه